26 Kasım 2009 Perşembe

Redd - Mutlu Olmak İçin

Mutlu olmak için sevmek için görme işitme, mutlu olmak için sevmek için bilme çok düşünme...

MUTLU OLMAK İÇİN
Kapıyı aralayıp onu gördüm
Bir başkasıyla yatağımda
Son sözleri hala kulağımda
Bu ilk kez değildi dedi bana

Dokunup hissettiğim kadını
Bana aitmiş sanarken
Artık bildiğim tek bişey vardı
Acıydı dünyanın diğer adı

Mutlu olmak için sevmek için
Görme, işitme

Mutlu olmak için sevmek için
Bilme, çok düşünme

Ceketi alıp sokakta kayboldum
Artık yalnız bir adamdım
Yoldan bir taksi çevirdim
Köprüye vardığımda trafik tıkandı

Her yerde kameralar vardı
Biri atlıyordu belli ki
Onu izlerken farkettim ki
Hayatta kalmak kafiydi

Mutlu olmak için sevmek için
Görme, işitme

Mutlu olmak içi sevmek için
Bilme, hissetme (çok düşünme)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder