26 Kasım 2009 Perşembe

Redd - Boşver

Boşver sevdim de ne oldu, boşver böylesi daha güzel...

BOŞVER
Mum kokuyordu odası sabaha doğru
Duvarlarda çiçekler asılmış kuruyordu
Masada eski hediyelerin boş kutuları
Belli ki atmaya kıyamıyordu
Elbiselerini kaldırıp, bana yer açarken
Onu izliyordu gözlerim, çok güzeldi
Radyoyu açıp duruma uygun bir kanal buldu
Bir içki ister misin diye sordu

Boşver çok içtim yanıma gel
Boşver zaten kafam güzel
 
Boşver çok içtim yanıma gel
Boşver zaten kafam güzel

Karbon kâğıdı koymuş gibi, duyguların arasına
Birbirimize dokunduk sabırsızca
Gözlerine bakınca utandığını anlamak kolaydı
Ama durmadı öptü beni kısıp gözlerini
Elbiselerini çıkartıp saçlarına dokunurken
Onu kokladım içim ürperdi
Soluk soluğa yatıyordu terlemişti vücudu
Ve beklenen soruyu sordu

Boşver sevdim de ne oldu
Boşver böylesi daha güzel
 
Boşver sevdim de ne oldu
Boşver böylesi daha güzel

Elbiselerimi giyerken oda aydınlanıyordu
Ne güzeldi ışıkla eriyip gidiyordu
Çıkıp giderken beni izliyordu yatağından
Neden burada kalmıyorsun diye sordu

Boşver bir taksi çağır giderim ben
Boşver rahatını hiç bozma sen

Boşver bir taksi çağır giderim ben
Boşver böylesi daha güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder