6 Temmuz 2010 Salı

Zamanlı zamansız uğrar oldum buralara, eskisi gibi ilgilenemedim blogcuuumla !
Özledim, bi şeylerle uğraşmayı. En çok da yazmayı. Eskiden her şeyi yazardım, kimselerle paylaşmadığım öyle karalamalarım var ki, hepsini toparlamak zaman alacak =) ama bende zamandan bol ne var ki, hele şu sıralar !
Unuttuklarımı hatırlamalıyım ama önce ! Bi de sınırsız internetim -ama kopmayanından !!- olsa ne güzel olur..

2 gün sonra başlayacak tatil için hazırlıklar baş göstermekte, azıcık alışveriş, bavul toparlama ve malumunuz sabah koşuları.. =) kız olmak zor iş ! fazla 2 kilomu nasıl vericem ben ?? :P

 Bunlara ilave bi de şey var, şey işte ! Amaaan ne var canım bunda anlamayacak ??

Neyse Gözde kaçar, hep Behlül kaçacak değil ya ! :D

2 yorum:

  1. ben de senin yazmanı özledim... :)
    yaz artık..durmaksızın hemde!

    YanıtlaSil
  2. ah bu ben kendimi nerelerde bulsam, çekilsem sahillere hayaller mi kursaaaaam ?? =)

    YanıtlaSil